Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Várhatóan idén is a mézeskalács lesz a legnépszerűbb karácsonyi sütemény a magyar családok asztalain. A dobogóra felért még a kókuszgolyó és a mézes krémes is, de a zserbó sincs túlságosan lemaradva. Egyre népszerűbbé válnak a reform sütemények is – derül ki a zserbo.info.hu friss kutatásából.
Hosszú évek óta toronymagasan a mézeskalács vezeti a karácsonyi sütemények rangsorát, már amennyiben a magyar felhasználók Google keresési szokásaira hagyatkozunk. A második helyre a szinte már retrónak számító kókuszgolyó ért fel, de a mézes krémes is nagy kedvenc a karácsonyi időszakban.

Hová tűnt a bejgli?
A dobogósokat szorosan követi a zserbó, amelyről nemrégiben egy országos kutatásból kiderült, hogy a magyarok egyik legkedveltebb süteménye.
Az egyik legismertebb karácsonyi sütemény, a bejgli már évek óta csökkenő tendenciát mutat, de még így is az ötödik helyre sikerült felérnie a keresési mennyiségeket tekintve. Jó néhány közönségkedvenc ott liheg a nyakában, így előfordulhat, hogy a következő években a hókifli, tiramisu vagy a mákos guba is felkerül a TOP 5-be.
Egyre népszerűbbek a reform karácsonyi sütemények
Úgy tűnik, hogy idén egyre több magyar háztartás asztalán találkozhatunk vegán, cukor- vagy gluténmentes süteményekkel. Azok, akik elhatározás vagy valamilyen betegség miatt kénytelenek reform ételeket fogyasztani, a karácsonyi időszakban is szeretik reprodukálni a hagyományos ízeket.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Évről-évre egyre többen keresnek gluténmentes mézeskalács, cukormentes zserbó és vegán bejgli recepteket az interneten.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








