A már megszokott bivalygulya mellett új látogatóközpont, gólyamentő-központ, kilátók, tanösvények, gyógynövénykert, játszótér, interaktív kiállítások várják majd a látogatókat.

A húsfeldolgozással és – kereskedelemmel foglalkozó Matusz-Vad Zrt. árulja győri telephelyét, a hűtőházat és csomagolóüzemet is tartalmazó ingatlant 370 millió forintért hirdette meg - írta meg a Világgazdaság.
A portál az ingatlan.com-on megjelent hirdetést szúrta ki, mely szerint új telephely építése miatt eladná meglévő győri bázisát a húsfeldolgozással és –kereskedelemmel foglalkozó Matusz-Vad Zrt.
A 2471 négyzetméteres telken lévő, 1098 négyzetméteres ipari ingatlanért 370 millió forintot kér a 210 főt foglalkoztató húsipari cég, amely a nyilvános cégadatok szerint 2019-ben csaknem 20,3 milliárd forintos árbevételt és 922 milliós adózott eredményt ért el. Az előbbi 13,5, az utóbbi csaknem 70 százalékos növekedésnek felel meg
- számolt be róla a lap.
Mint írják, a társaság 2020-as pénzügyi eredményei még nem ismertek, de a koronavírus-járvány alighanem érezhető hatással volt a Matusz-Vadra is, amely az igényes vendéglátás megbízható partnereként vált ismertté. A hirdetés alapján a megvételre kínált kereskedelmi ingatlan a hűtőház mellett élelmiszer-csomagolóüzemet is tartalmaz.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A ma már három saját hűtőházzal és 82 saját hűtőkocsival rendelkező Matusz-Vad négy országban – Magyarországon és a már említett Szlovákián kívül Ausztriában és Romániában – van jelen, 12 kizárólagos brand tartozik hozzá. Saját bevallása szerint a több mint 1300 terméket felvonultató cégnek csaknem 10 ezer aktív partnere van
- írta meg a portál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


