Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Megszűnt a mentőőri szolgálat, már a raktárba szállították a fürdési helyet jelző bójákat, az életmentő csónakokat is. Az Aranypart I. és Aranypart II. szabadstrandok a szokásos üzemeltetési idő szerint augusztus 31-ig vannak nyitva. Idén a zárás az utolsó nyári hétvégére esett volna, emiatt és a meleg nyárias időjárás végett a létesítményeket csak szeptember 2-án, hétfőn zárta be a Győr-Szol Zrt - írja a kisalfold.hu.
Mint írják, megszűnt a mentőőri szolgálat szeptember első munkanapjától. Ez azt jelenti, hogy tilos a vízben tartózkodás. Raktárba kerültek a vízmélységet és a fürdési helyet jelző bóják, az életmentő csónakok és más eszközök is. Ezeket a Győr-Szol Zrt. munkatársai távolították el a szabadstrandokról. Jövőre az Aranypart I. és az Aranypart II. szabadastrandok 2020. június 1-jén nyitnak majd ki újra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








