Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
A magyar villamosenergia-rendszer terhelése július 12-én szerdán 20 óra körül tetőzött 6093 MW-tal, meghaladva az idei nyár addigi csúcsának számító június 22-i (21:30 körül elért) 6054 MW-os szintet - derül ki a Mavir adataiból, amit a Portfolio dolgozott fel.
A hőség hatására az idei nyár legmagasabb szintjére emelkedett a héten a hazai áramfogyasztás, van rá esély, hogy az országot most hétvégén elérő harmadik hőhullám alatt, azon belül elsősorban a jövő hét első felében ismét megdől az idei rekord.
A 2021. június 23-án felállított 6940 MW-os abszolút rekord viszont egyelőre valószínűleg nincs veszélyben, mivel a rendszerterhelés - a havi villamosenergia-felhasználási adatokkal együtt - jelentősen visszaesett az elmúlt körülbelül 1 évben a korábbiakhoz képest, feltételezhetően nem kis részben az energiaárak emelkedése miatt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








