Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Csak 5 milliárd dollárral előzi a második helyezettet a Tesla alapítója, de Bernard Arnaultért sem kell aggódni pénzügyileg.
Visszaszerezte a világ leggazdagabb embere-címet Elon Musk, a Tesla és a SpaceX alapítója, a Twitter tulajdonosa, írja a BBC. A lap szerint Musknak idén január óta 55,3 milliárd dolláros plusszal 192 milliárd dollárra nőtt a vagyona, ezt pedig a Tesla értéknövekedésének köszönheti.
A techmilliárdos ezzel a Louis Vuitton és Christian Dior márkékat is a soraiban tudó luxuskonszern vezetőjét, Bernard Arnault-t utasította maga mögé. Az ő vagyona 24,5 milliárd dollárral csökkent a Bloomberg milliárdos-listája szerint, persze így is van még mit aprítania a tejbe: vagyonát a gazdasági lap 187 milliárd dollárra taksálja.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








