Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Kevesebb a forgalomban lévő készpénz állománya: december óta 270 milliárd forint tűnt el. Ám a folyamat lehetne ennél gyorsabb is, ugyanis évente jelentős, több százmilliárd forintos költséget jelent Magyarországnak, az államnak és a háztartásoknak egyaránt, hogy fenntartsuk a készpénzes fizetést.
Valamelyest csökkent a hazai készpénzmennyiség, ám egyelőre korai lenne fordulatról beszélni. A magas kamatkörnyezet miatt a hitelintézeti készpénzkészletek folyamatosan csökkennek, ami hozzájárul a készpénzállomány növekedési ütemének mérséklődéséhez, az ATM-készpénzfelvételek értékében csak mérséklődő növekedés figyelhető meg, csökkenés nem tapasztalható - írja a vg.hu.
Emellett oka lehet a csökkenésnek a szakértő szerint az is, hogy aháztartások racionálisak, és a magas infláció, valamint magas hozamok mellett a megtakarításaiknak kisebb részét tartják készpénzben.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








