Visszafogott kezdés várható a szerdai nyitást követően a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) az Equilor Befektetési Zrt. elemzője szerint.
Az Európai Bizottság tanulmánya szerint a magyarországi adóelkerülés feleakkora, mint a régió többi országában - írja az Index.
2014, tehát az online kasszák bevezetése óta jelentősen csökkent a magyarországi adóelkerülés. 2013-ban még 20,9 százalék volt a költségvetésből kieső áfabevétel mértéke, ez 2015-re 13,7 százalékra csökkent.
Ezzel szemben a közép-kelet-európai régiós átlag 25,5 százalék, tehát nagyjából a magyar érték kétszerese. Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerint a gazdaság ilyen mértékű fehéredése leginkább az olyan online eszközöknek köszönhető, mint az online pénztárgépek és az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (EKÁER). 2018 júliusától tervezik bevezetni az e-számlázás rendszerét, ettől további fehéredést vár a miniszter.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








