Öt év után újra kinyitott a városi tanuszoda Szerencsen, a létesítmény felújítása mintegy 300 millió forintba került.

Összesen hat magánkórház szülési adatait hasonlította össze egy kiadvány. A kutatásból kiderült, hogy akár 2,6 millió forintra is felmehet egy szülés ára – számolt be az infostart.hu.
Az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt a magánszülések száma Magyarországon a TOP 30 Legbefolyásosabb szereplő a magánegészségügyben című kiadvány szerint. A magánkórházak adatszolgáltatásából kiderült, hogy 2021-ben 46 százalékkal nőtt meg a magánszülések száma: ez az arány országosan 4 százalékra emelkedett, míg Budapesten majdnem 23 százalékot ért el a magánegészségügyben született gyerekek száma.
Ami az árakat illeti 700 ezer forinttól egészen 2,6 millió forintot is elkérhetnek a szolgáltatásért:az exlúzív csomag 6500 euróba (több mint 2,6 millió forint), míg az alapcsomag kerül 1,1 millió forintba a Maternity Magánklinikán.
De a többi magánintézményben sem sokkal olcsóbb a szülés: a TritonLife Róbert Magánkórházban – ahol egyébként a legtöbb magánszülés történt tavaly – 875 ezer forintba kerül az alapcsomag, de válaszhatjuk az 1,595 millió forintos gyémántcsomagot is. Ebben az esetben emelt szintű az újszülött ellátása, és akár családi szobás elhelyezés és prémium étkezés is igényelhető.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


