Pfizer, amely a BioNTech-kel együttműködve szintén mRNS-alapú COVID-19 vakcinát gyárt.
Korábban, a koronavírus-járvány okán lehetővé tették, hogy szélesebb körben elérhető legyen a COVID-gyorsteszt a drogériákban is, azonban ennek mától vége van. Újra csak a patikákban lehet megvásárolni a teszteket.
Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet pár nappal ezelőtt hívta fel mindenki figyelmét arra, hogy szeptember 30-cal megszűnik az antigén gyorstesztek patikán kívüli forgalmazásának lehetősége.
A június elsején lépett ugyanis hatályba az a rendelet, ami szerint a járványügyi vészhelyzet megszűnésénak hónapját követő harmadik hónap utolsó napjáig, azaz szeptember 30-áig lehet antigén gyorstesztet forgalmaznia az arra kijelölt drogériáknak, kiskereskedelmi üzleteknek és benzinkutaknak.
A rendelet részben azért jött létre, mert sok országgal ellentétben hazákban egy-egy gyorstesztért akár 8 eurót is elkértek, azonban arról nincs hír, hogy a változás az automatikus drágulást is magával hozza-e, illetve arról se tudni, hogy a nem eladott tesztekkel mi fog történni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








