Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
Szalmonellafertőzés gyanúja miatt hívta vissza a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fél kilód KINGA fagyasztott fasírtalapot. Ha megvette mindenképpen vigye vissza!
Visszahívja az 500 grammos kiszerelésű, KINGA fagyasztott fasírtalapot szalmonellafertőzés miatt a Novro Kft. A Nébih kéri a vásárlókat, hogy a 28.04.2022 tételszámú, 2022. október 27-én lejáró fagyasztott fasírtalapot a vásárlók semmiképpen se fogyasszák el.
A szalmonellafertőzés ugyanis akár komoly tünetekkel is járhat: hőemelkedés, levertség, de akár súlyosabb esetekben hasmenés, hányás, magas láz is előfordulhat. A tünetek a legtöbb esetben a szennyezett étel elfogyasztását követően 1-2 napon belül jelentkeznek, de akár ennél hosszabb is lehet a lappangási idő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








