Nemzeti Földhő Stratégia: 2030-ig megkétszerezzük a geotermikus energia hazai felhasználását.
Az oltottsági arány egyedül Budapesten haladja meg a 60 százalékot, miközben Jász-Nagykun-Szolnok és Borsod megyében az 50-et sem éri el.
Ahogy sejthető volt, az ország jobb helyzetben levő, nyugati felén magasabbak a számok, Vasban, Fejérben és Pest megyében is 58 százalék körül van - számol be a 444.hu. Keleten Heves és Csongrád-Csanád lóg ki felfelé 54-55 százalékkal.
Valószínűleg egy-egy megyén belül is vannak eltérések, egész más lehet a helyzet Miskolcon és Debrecenben, mint a megyeszékhelyektől távolabbi, kisebb falvakban.
- Győr-Moson-Sopron: 56,1%
- Vas: 57,8%
- Zala: 55,4%
- Komárom-Esztergom: 54,6%
- Veszprém: 56,3%
- Somogy: 54,4%
- Fejér: 57,8%
- Tolna: 56,5%
- Baranya: 54,9%
- Pest: 58,6%
- Budapest: 61,3%
- Bács-Kiskun: 51,5%
- Nógrád: 52,9%
- Heves: 54,2%
- Jász-Nagykun-Szolnok: 49,2%
- Csongrád-Csanád: 55,1%
- Borsod-Abaúj-Zemplén: 49,6%
- Szabolcs-Szatmár-Bereg: 51,7%
- Hajdú-Bihar: 50,3%
- Békés: 53,3%
Az utóbbi hetekben lelassult az oltási tempó, most már naponta átlagosan kevesebb mint ötezren kapják meg az első adagot. Mostanáig a teljes népesség 57 százaléka kapott oltást, és bár sokáig második helyen álltunk Európában, egyre többen hagynak le minket. Mostanra Hollandia, Dánia, Belgium és Finnország is 60 százalék felett jár.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza
- Rémes hír látott napvilágot Szoboszlai Dominikról, de…
- Európa-liga élőben: csodát kellene tennie a Liverpoolnak a továbbjutáshoz
- Egyedülálló intenzív képzést indít a Mathias Corvinus Collegium a jövő vezetői számára
- Leomlott az egykori koppenhágai tőzsde főhomlokzata