Brit kutatók új megközelítést fedeztek fel az asztma okozta károsodások jelentős részének magyarázatára
Nem egy kész terméket akartak eladni, hanem a piac ismeretében fejlesztettek olyan termékeket, amelyekre a vásárlóknak szükségük van. Orvosként indultak mégis hamar meghatározó piaci szereplővé váltak a gyógyszeriparban. Dr. Jójárt Ferenc és felesége, Dr. Kardos Mária ma sem szakadtak el a hivatásuktól: gyakorló orvosként tapasztalták meg az egészségügy szépségét és kihívásait, majd létrehozva saját gyógyszeripari vállalkozásukat, mára tömegek gyógyulásához járulnak hozzá.
A Szent-Györgyi Albert nevével fémjelzett C-vitaminkészítményeket és egyéb étrend-kiegészítő termékeket gyártó és forgalmazó szegedi családi vállalkozás, a Goodwill Pharma alapfilozófiája: a jó egészséget, a jóakaratot, az értékteremtő szellemiséget határozták meg maguknak. A 25-dik éve töretlenül 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás komplex egészségtudatos gondolkodása vezetett odáig, hogy miközben a világ nagy része a koronavírus okozta egészségügyi és gazdasági válsággal küzdött, ők nem csupán megtartani tudták hűséges vásárlói bázisukat Magyarországon és külföldön, de innovációiknak és példamutatóan sikeres, hosszú távú stratégiájuknak köszönhetően tovább is fejlődtek - írja közleményében a cég.
A válság kellős közepén új gyártóüzemet hoztak létre, amivel megsokszorozták addigi gyártókapacitásukat, így még több emberhez juthatnak el kiváló termékeik, közvetlenül pedig még több család számára biztosítanak stabil megélhetést egy sok szempontból kiszámíthatatlan gazdasági környezetben.
A mi cégünk egy kicsit fordítva indult és működik, mint a többi piaci szereplő. Előbb voltunk gyógyszerforgalmazók és csak később váltunk termékfejlesztővé és gyártóvá, amikor pontosan láttuk, hogy a vásárlók mit keresnek, mire van szükségük, és azt miért nem találják meg másoknál
– emlékszik vissza Dr. Jójárt Ferenc. A Goodwill Pharma alapítója szerint ez a szemlélet végigkíséri a mindennapjaikat, amikor újabb és újabb brandekkel jelennek meg a vényköteles és recept nélkül kapható gyógyszerek kínálatában.
A cégalapító orvos házaspár szegedi lokálpatriótaként fontosnak tartotta, hogy fejlesztéseik között megjelenjen egyik legnagyobb nemzeti büszkeségünk, a Nobel-díjas Szent-Györgyi Albert szellemisége, a tudományhoz, az emberekhez, az élethez való viszonya. A legendás professzor nevét viselő vitamincsalád mára a cég egyik legismertebb és legsikeresebb terméke lett, a cégalapítás 20. évfordulóján életre hívott Szent-Györgyi Albert Orvosi Díj pedig rövid idő alatt az egyik legrangosabb nem szakmai elismerés lett, amivel a páciensek kifejezhetik tiszteletüket és köszönetüket az orvostársadalom felé.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az egészség értékké vált, és egyre inkább kiemelt helyre kerül az egészségtudatos gondolkodásmód. Felelősek vagyunk az egészségünkért, a jövőnk pedig attól is függ, milyen tudatosságot adunk át a fiatalabb generációknak, hiszen az egészségünk megtartása a legjobb hosszú távú befektetés
– nyilatkozta Dr. Jójárt Ferenc.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy