Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Kiderült, hogy településekre lebontva hány áldozata volt a járványnak március 4-ig. A harmadik hullám felíveléséig 1990 település szenvedett emberveszteséget, összesen 15659 honfitársunk hunyt el.
A K-Monitornak sikerült megszereznie azokat az adatokat, amelyek megmutatják, hogy a koronavírus-járvány kezdete óta hányan haltak meg Covid-19-ben az egyes magyarországi településeken.
Mivel ezeket az adatokat egyáltalán nem közli az operatív törzs vagy a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK), a civil szervezet közérdekű adatigényléssel jutott hozzá az adatsorhoz. Végül a törvényben előírt maximális határidő, 90 nap után küldtek választ nekik.
Az adatokból kiderült, hogy március elejéig, a harmadik hullám felíveléséig 1990 település szenvedett emberveszteséget, összesen 15659 honfitársunk hunyt el. Azóta ez a szám majdnem a duplájára emelkedett, a vasárnapi adatok szerint 29 728 áldozata volt eddig a koronavírus-járványnak.
A részletes táblázatot itt lehet elérni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








