Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
1680 az új koronavírus-fertőzött regisztráltak újonnan, elhunyt 124 beteg Magyarországon.
Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 4 153 038 fő, közülük 2 315 428 fő már a második oltását is megkapta. 1680 az új fertőzöttek száma, ezzel a járvány kezdete óta összesen 787 647 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma - írja a koronavirus.gov.hu.
Elhunyt 124 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 28 297 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 546 246 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 213 104 főre csökkent. 4104 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 485-en vannak lélegeztetőgépen. Már több mint 4,7 millióan regisztráltak oltásra és 80%-uk meg is kapta azt.
Az online időpontfoglalóban Sinopharm, AstraZeneca és Szputnyik oltásokat lehet jelenleg foglalni. A 16-18 éveseket arra kérjük, hogy péntek éjfélig regisztráljanak az oltásra, mert csak érvényes regisztrációval tudnak majd időpontot foglalni a jövő héten. A kormány szerdai ülésének döntéseiről a mai Kormányinfón adunk tájékoztatást.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








