Felmondana a gödi gyerekorvos az oltásellenes szülők támadásai miatt, többen fenyegették és be is perelték. Szimpátiatüntetést tartottak mellette.
Pár héten belül már a 12-15 éves korosztály ltási is megkezdődhet: a Pfizer pénteken adta be az erre vonatkozó kérelmet az Európai Gyógyszerügynökségnek. A Pfizer az Egyesült Államokban már tesztelte ezen a korosztályon az oltóanyagát, és 100 százalékos hatékonyságot mutatott.
Hamarosan már a 12–15 éves korosztályt is be lehet oltani Pfizer-vakcinával, a vállalat pénteken beadta erre vonatkozó engedélyeztetési kérelmét az EMA-nak. Az Európai Gyógyszerügynökség pár héten belül hozhat döntést az ügyben. Ha mindent rendben találnak, június elején kezdődhet a 12-15 éves gyerekek oltása - írja az Index.
A Pfizer az Egyesült Államokban már tesztelte ezen a korosztályon az oltóanyagát, és 100 százalékos hatékonyságot mutatott. A BioNTech pedig már megkezdte a vakcina hatékonyságának és biztonságosságánaka klinikai tesztelését a hat hónapos és tizenegy éves gyermekek körében. Legkorábban szeptemberben állhat rendelkezésre megbízható adat erről a korosztályról.
Magyarország az amerikai-német vakcinából mintegy 11 millió adagot kötött le, eddig ebből több mint 2,5 millió érkezett meg.
fotó: MTI / Rosta Tibor
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








