Több napon át kényszerfogságban volt egy szlovák zászló alatt közlekedő teherszállító hajó Dunaföldvárnál, miután az alacsony vízállás miatt letért a hajózóútról és zátonyra futott.
A Covid 19 járvány tavaszi berobbanásakor, az egyedüli biztonságos módja, mellyel működhettek tovább a vállalatok szellemi munkakörökben, a home office volt. A fővárosban sokkal jobban elfogadottabb volt a home office, mint vidéken, mert a legtöbb cégvezető gondolkodásában úri kiváltságnak számított az otthoni munkavégzés. Az első hullám lefutását követően rájöttek, hogy mégiscsak lehet hatékonyan működtetni a vállalatokat anélkül, hogy bent ülne a kolléga az irodában. Most a 2. hullámnál pedig csak annyi a dolguk, hogy a bevezetett szokásokat újra alkalmazzák. A HelloVidék megkeresett pár HR tanácsadót és munkapszichológust, hogy mennyire gördülékenyen alkalmazzák és vajon tervezik-e a pandémiás helyzet után is megtartani az új foglalkoztatási formát.
A pandémiás helyzet nem kímél egy iparágat sem, mindenkit másképp érint, viszont egyáltalán nem mindegy, hogyan reagál egy cég vezetősége. A kormányzat is felismerte a távoli munkavégzés alkalmazásának lehetőségét, így nem is olyan régen rendeletben bevezették, hogy a vállalatok havi szinten támogathatják otthonról dolgozó kollégáik megnövekedett kiadásait.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








