Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
A Covid 19 járvány tavaszi berobbanásakor, az egyedüli biztonságos módja, mellyel működhettek tovább a vállalatok szellemi munkakörökben, a home office volt. A fővárosban sokkal jobban elfogadottabb volt a home office, mint vidéken, mert a legtöbb cégvezető gondolkodásában úri kiváltságnak számított az otthoni munkavégzés. Az első hullám lefutását követően rájöttek, hogy mégiscsak lehet hatékonyan működtetni a vállalatokat anélkül, hogy bent ülne a kolléga az irodában. Most a 2. hullámnál pedig csak annyi a dolguk, hogy a bevezetett szokásokat újra alkalmazzák. A HelloVidék megkeresett pár HR tanácsadót és munkapszichológust, hogy mennyire gördülékenyen alkalmazzák és vajon tervezik-e a pandémiás helyzet után is megtartani az új foglalkoztatási formát.
A pandémiás helyzet nem kímél egy iparágat sem, mindenkit másképp érint, viszont egyáltalán nem mindegy, hogyan reagál egy cég vezetősége. A kormányzat is felismerte a távoli munkavégzés alkalmazásának lehetőségét, így nem is olyan régen rendeletben bevezették, hogy a vállalatok havi szinten támogathatják otthonról dolgozó kollégáik megnövekedett kiadásait.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani