Továbbra sincs hivatalos információ a minisztériumi dolgozók idei év végi jutalmazásáról.
Nem nyúlnak a már korábban kidolgozott, iskolai koronavírus-protokolhoz a minisztériumban: az Emmi szerint ezt az NNK és az Operatív Törzs sem látta indokoltnak. Eszerint maszkot viselni nem kötelező az intézményekben, ahogyan a lázmérés sem áltálános, csak ajánlott lesz.
Nem változtattak az augusztus 17-én az iskolák intézményvezetőinek megküldött járványügyi intézkedési terven, mely a 2020/21-es tanévben lesz érvényben. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma azt közölte az atv.hu kérdésére, hogy a változtatást sem a minisztérium, sem a Nemzeti Népegészségügyi Központ sem látták indokoltnak.
Hirtelen pénzre van szükséged? Nézd meg a bankok kölcsönajánlatait Pénzcentrum kalkulátorát!
A tárca szerint a maszk viselése az osztálytermekben nem kötelező, de nem is tiltott, a lázmérés pedig nem előírás, eltekintve a kollégiumi beköltözőktől. Ellenben az Operatív Törzs döntése alapján az intézmények a tanévkezdéshez szükséges mennyiségben megkapják a fertőtlenítőszereket, a kiszállítás előkészítése folyamatban van, a héten mindenhova eljutnak majd a szerek. Megerősítették, az osztálytermekben nem lesz kötelező a tanulók között a 1,5 méteres távolság, viszont a protokoll 2.9-es pontja szerint a gyakorlati foglalkozásokon ezt biztosítani kell.
Emellett a közösségi terekben egyszerre csak annyi tanuló tartózkodhat, hogy betartható legyen a 1,5 méteres védőtávolság a protokoll szerint. Szükség esetén a csoportok, osztályok számára elkülönített területeket lehet kijelölni a közösségi tereken belül. A csengetési renddel pedig szeretnék a különböző osztályok, évfolyamok esetében megakadályozni a keveredést, a fertőzés terjedését a közösségi terekben - azaz, ha eltérő időpontban lennének a tanórák közötti szünetek.
A szülőket tájékoztatni kell arról, hogy amennyiben gyermeküknél tüneteket észlelnek, a NNK aktuális eljárásrendje alapján gondoskodjanak orvosi vizsgálatról. A szülő köteles az iskolát értesíteni, ha a gyermeknél koronavírus-gyanú vagy igazolt fertőzés van.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








