A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
Miközben a törökök és a dél-koreaiak elégedettek az egészségügyi rendszerrel, a magyarok 72 százaléka aggódik a magyar helyzet miatt az Ipsos felmérése szerint.
A hét elején Donald Trump amerikai elnök nagy port kavart azzal a Twitter-bejegyzésével, mely szerint az Egyesült Királyásgban tömegek vonultak az utcára, mert nem működik az egészségügyi rendszer. Csakhogy nem pont ez történt, és ugyan a brit állami egészségügyi ellátó szolgálat, az NHS valóban nem tökéletes, mégis, a Twitter-felhasználók tömegesen álltak ki az NHS mellett.
Ráadásul a tüntetésen, amelyet Trump említett, épp azt követelték, hogy az állam fordítson még több pénzt az egészségügyi rendszerre. Ennek apropóján a Statista közzétett egy Ipsos által készített felmérést, amelyből kiderül, hogy a britek messze nem a legelégedetlenebbek az egészségügyi rendszerükkel, viszont a magyarok nagyon aggódnak.
27 országból több mint 20 ezer önkéntes részvételével készült az Ipsos felmérése, amely szerint a magyarok aggódnak leginkább az egészségügy helyzete miatt. A megkérdezett 16-64 év közötti magyarok 72 százalékát aggasztja a magyar egészségügy helyzete. A dobogó második fokán a lengyelek állnak 62 százalékos aránnyal, a harmadik helyen pedig a brazilokat találjuk, 46 százalékkal. A felmérés szerint a törökök a legnyugodtabbak, a megkérdezetteknek csupán 3 százaléka fejezte ki aggodalmát az ország egészségügye miatt.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








