A kávéfogyasztás egészségmegőrző hatásait számos kutatás igazolta, köztük a Semmelweis Egyetemé is. Nem mindegy azonban, hogyan fogyasztjuk az italt.
Heteken belül bezárhat a gyógyíthatatlan, főként daganatos betegeket gondozó Budapest Hospice Ház - adta hírül az RTL Klub Híradója.
Heteken belül bezárhatják az ország egyetlen hospice házát - adta hírül az RTL Klub. A ház 12 éve működik, 10 beteget ott helyben, több százat pedig otthonukban látják el. Viszont nincs elég pénz a további működéshez.
A Magyar Hospice Alapítvány igazgatója azt mondta az RTL Híradónak, hogy elfogyott a pénzük, és hiába kértek az egészségügyi államtitkárságtól támogatást, eddig még nem kaptak. A magánadományokból és az egyszázalékos felajánlásokból pedig nem folyt be annyi pénz, hogy a működésüket fedezni tudják.
Kovács Anita igazgató azt mondta, az is problémát jelent, hogy rájuk nem vonatkozik az egészségügyi bértábla, így a szakdolgozók fizetésének emelését is nekik kell fizetni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








