Az UEFA Bajnokok Ligája szombati, a spanyol fővárosban sorra kerülő döntője csak szerencsésen végződhet az UniCredit Csoport számára. A döntőbe jutott mindkét csapat - az FC Bayern München és az FC Internazionale Milan egyaránt - az európai bankcsoport jelentős hazai piacának számító országokból érkezik, hiszen az olasz után éppen a német a csoport második legnagyobb piaca.
Mi több, a két csapatot különleges kapcsolat fűzi a hivatalos partnerhez: az FC Internazionale Milánó futballszimbóluma, a városnak, ahol az UniCredit Csoport központja is található, az FC Bayern Münchent pedig már hosszú ideje támogatja a HypoVereinsbank (az UniCredit német leányvállalata).
Ez a párosítás jelenti a koronát a csoport számára az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként vállalt rendkívül sikeres első szezonján. Alessandro Profumo, az UniCredit Csoport vezérigazgatója egy dologban már biztos: "A 2010-es madridi döntő első győztese az UniCredit."
A márkaismertség
Az UniCredit számára az UEFA Bajnokok Ligájához, a világ legfontosabb klubszintű versenysorozatához kapcsolódóan a 2009-2012-es időszakra vállalt partnerség egyik kiemelt célja, hogy mind a 22 piacán növelje márkájának ismertségét és támogassa az egyes országok márkanévváltási projektjeit.
Európa legrangosabb futballbajnoksága hatásos csoportszintű kommunikációs eszköz az UniCredit számára, egyúttal a megszerzett partneri jogok szinte mindegyike megjelent a helyi kommunikációs kampányok elemeként is. Ily módon tehát a helyi márkák és azok értékesítési törekvései is támogatást kapnak.
Az első szezon végén - a kommunikációs és motivációs eszközök intenzív alkalmazásának és a csoport munkatársai elkötelezettségének köszönhetően - az együttműködés sikere jól látható. A partneri együttműködés ismertsége gyorsan növekszik. Különösen más támogatók első évi eredményeivel összehasonlítva nyilvánvaló az UniCredit átlag feletti teljesítménye.
"Nagyon érdekes látni, hogy a legtöbb országban azok körében, akik tudják, hogy az UniCredit az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnere, a vásárlási szándék és márkánk kedveltsége kétszer nagyobb, mint azok körében, akik számára ez nem ismert" - jegyezte meg Alessandro Profumo.
A partneri együttműködés csoporton belüli egyesítő erőnek is bizonyult: növelte a kollégákban az összetartozás érzését. A partnerség valódi előnyöket hordoz a munkatársak számára, és felgyorsította a csoportszintű kapcsolatok és folyamatok fejlődését is.
Az UEFA Champions League Trophy Tour
Az UniCredit egyik legfontosabb kezdeményezése UEFA Champions League Trophy Tour, amelynek során a kupa öt országba látogatott el 2009 szeptemberében és októberében.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Korábban: Az UniCredit Budapestre hozta a BL-trófeát
Az út a következő városokat érintette: Milánó, Zágráb, Budapest, Bukarest és Szófia. Az UniCredit által bemutatott Trophy Tour látogatóinak száma az öt országot érintő utazás alatt meghaladta a rekord 90 000-et. A nyári szünetet követően a Trophy Tour a következő állomásokkal folytatódik: München (szeptember 15-19.), Prága (szeptember 24-26.), Varsó (október 1-3.), Pozsony (október 8-10.) és Bécs (okt. 14-17.).
Luís Figo, a márkanagykövet
A partneri együttműködés előnyeinek minél teljeseb körű kiaknázása érdekében a csoport felkérte Luís Figót, az utóbbi 15 év egyik legsikeresebb európai labdarúgóját, hogy legyen a márkanagykövete, és a labdarúgással kapcsolatos tevékenységekben szakértőként támogassa a bankot a következő két évben.
"Luís Figo személyében olyan nemzetközileg elismert személyiség lett a nagykövetünk, akinek kivételes életpályája tökéletesen illik márkánkhoz" - mondta Alessandro Profumo.
Olyan neves klubok játékosa volt, mint a Sporting Clube de Portugal, az FC Barcelona, a Real Madrid CF vagy legutóbb az FC Internazionale. 2000-ben Európa legjobb játékosává választották (France Football Ballon d'Or), 2002-ben az UEFA Bajnokok Ligájának győztese - hogy az általa szerzett elismerésekből csak néhányat említsünk. Együttműködésünk óriási tapasztalatot és ennél is nagyobb rajongótábort jelent bankcsoportunk számára is - legyen szó akár a Trophy Tour-on való megjelenésről, az UniCredit UEFA Bajnokok Ligájával kapcsolatos promóciós tevékenységről, belső rendezvényeken való vendégszereplésről vagy futballszakértői közreműködésről az UniCredit vendégei számára egyes különleges mérkőzéseken.
Alessandro Profumo és Luís Figo holnap sajtóeseményen vesz részt Madridban, ahol megünneplik az UniCredit és az UEFA Bajnokok Ligája partneri együttműködésének első évét, és ismertetik a következő időszakra tervezett kezdeményezéseket.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








