A termelők szerint egyértelműen gazdasági célok állnak a Négy Mancs osztrák szervezetének újabb lejárató kampánya mögött. Igaz, bizonyítékokkal nem tudják alátámasztani állításukat -írja a Napi Gazdaság.
Nyugati szomszédainknál állat- és fogyasztóvédő szervezetek bírálják az osztrák kereskedelmet, amiért dömpingáron "vitatott minőségű" magyar libahúst forgalmaz.
Bárány László, a Baromfi Terméktanács elnöke úgy véli: a magyar libahús elleni újabb kampánynak egyetlen célja, hogy a korábbi akciók által már megroppantott, egyébként pedig a baromfiipar legjövedelmezőbb ágának számító magyar kacsa- és lúdtermelést olcsón lehessen felvásárolni.
Az elnök szerint azonban a szakmai érdekvédelmi szervezet nem elég tőkeerős ahhoz, hogy külföldön pereskedjen, ezért a kormány határozott fellépését várják az ügyben.
Az idén egyébként mintegy 20 százalékkal csökkent a májlibatermelés és némiképp a húslibatartás is. Ebben az állatvédők tavalyi akciója mellett a válság hatása is benne van: az őszi, karácsonyig tartó értékesítési szezon és a Márton-naphoz kötődő hagyományok sem lendítettek érezhetően a helyzeten.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








