A Lidlben igazi élmény lehet a bevásárlás - ez derül ki az áruházlánc 2009/2010-es kampányából. A napokban a TV-képernyőkre kerülő spotoknak Gianni a főszereplője: a sztárséf rengeteg humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait. A filmek elkészítésében egy igazi sztárrendező is közreműködött.
Egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lesz.
Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak lesznek női magazinokban, bulvárlapokban is.
A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség készítette, rendezőként pedig Goda Krisztina, a Csak szex és más semmi, a Szabadság, szerelem, és a Kaméleon című sikerfilmek alkotója jegyzi.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja minőségi termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.
Úgy tudjuk, a reklámfilmek hamarosan láthatóak lesznek a hazai TV-cstornákon, természetesen mi is igyekszünk a lehető leghamarabb bemutatni őket olvasóinknak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról
- Megérheti várni a tankolással péntekig
- Elutasította a Kúria Karsai Dániel egyik népszavazási kérdését
- Katonai kitüntetésivel is próbál védekezni a bíróság elé állított orosz politikus
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba