Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
32 fokos kánikulát mért három budapesti kórház kórtermeiben az ATV híradója. Ezeken a helyeken gyakran ágyhoz kötött páciensek fekszenek, akik csak a kereszthuzatban bízhatnak, légkondi ugyanis nincs.
- válaszolta egy férfi az ATV Híradó azon kérdésére, hogy meleg van-e a kórtermekben. Az egyébként elhomályosított felvétel egy budapesti kórház udvarán készült. A televíziós stáb három fővárosi kórházat keresett fel, ahol délelőtt 11 és délután 2 között 32 fokos kórtermeket találtak. Volt olyan beteg, aki vizes törülközővel ült a nyakában, amikor a stáb ott járt. Ebben az esetben egyébként nem volt véletlen a nagy meleg. A függönynek használt lepedőt csupán egy csipesz tartotta, így egész nap sütötte a kórtermet a nap.
Egy másik budapesti kórházban tégláig bontották vissza a falakat kívülről, energetikai korszerűsítés miatt, ez pedig azt eredményezte, hogy szinte nincs szigetelése a kórtermeknek, a téglafal önmagában ugyanis csekély ellenállást tanúsít a hőség ellen. Az ATV megkereste a helyzettel kapcsolatban az összes kórházat, de azok nem válaszoltak a sajtó kérdéseire.
(via 444)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








