Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött utasbiztosítások átlagdíja, 7,6 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló időszakában – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő társaság legfrissebb adataiból. A külföldre utazók csaknem fele az idei szezonban eddig három országot választott célpontnak: 28 százalékuk Horvátországban, 14 százalékuk Olaszországban, míg 7 százalékuk Ausztriában nyaralt.
Kategória szerinti bontásban az alapszintű utasbiztosítások napi átlagára 559 forint volt, az optimálisért 665 forintot kellett fizetni, de a prémium termékek szolgáltatásait is ezer forint alatt, 977 forintos napi átlagdíj fejében vehették igénybe az ügyfelek.
A három fő célország, Horvátország, Olaszország és Ausztria mellett Szlovénia (6%), Görögország (5%), Románia (4%) és Németország (4%) tartozik idén a legnépszerűbb úti célok közé. A nyári utazások átlagos hossza 7,3 nap, a leggyakoribb a nyolc napra kötött biztosítás, ami a hetes turnusokra jellemző 8 nap/7éj sémához illeszkedik.
Nyáron megnő az igény az autós asszisztenciára
„A nyári utazások többsége közeli országokat céloz, ezeket jellemzően autóval közelítik meg az utazók. Ezért nyáron megnő az autós asszisztenciát igénybe vevők aránya is: a nyári utasbiztosítási szerződések 37 százaléka mellé igénylik ezt a szolgáltatást” – teszi hozzá dr. Kozma Gábor, az Insura.hu vezérigazgatója.
Az asszisztencia műszaki meghibásodás esetén kínál gyors segítséget. Nonstop, anyanyelven elérhető telefonos ügyfélszolgálat ad gyors tájékoztatást a lehetőségekről, és egyben szervezi a hibaelhárítást. A választott szolgáltatáscsomagtól függően fedezi a szállítás és javítás költségét, és téríthet olyan kiegészítő költségeket is, mint az autóbérlés díját, a hazautazás vagy elszállásolás költségeit, sőt, akár sofőrt is biztosíthat. Az egymástól igen eltérő szolgáltatást nyújtó asszisztencia csomagok szintén az utasbiztosítás kiválasztása során hasonlíthatók össze és választhatók ki.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Korlátozást általában a gépkocsi kora és tömege alapján alkalmaznak a biztosítók: asszisztencia biztosítás 3,5 tonnánál nehezebb vagy 20 évnél idősebb autóra nem köthető, és több biztosító a futott kilométereket is korlátozza. A biztosításközvetítő idén nyári utasbiztosítási portfoliójában az asszisztenciát igénybe vevő autók átlagos kora 10,3 év volt.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








