Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Tavasszal jelentősen megnő a kátyúk okozta kárbejelentések száma. Bár már az év elején is megszaporodtak a kátyú- és defektkárok, korábbi adatok alapján márciustól májusig kb. duplájára nőnek ezek a bejelentések. Aki szeretné elkerülni, hogy az úthibák okozta autókárokat saját zsebből kelljen rendeznie, érdemes még most kiegészítő biztosítást kötnie rá.
A gördülékeny, probléma mentes kárrendezés érdekében célszerű odafigyelni a helyszínen. A KÖBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület összegyűjtötte, mit érdemes szem előtt tartani, ha kátyúba hajtunk.
Az egyik legfontosabb, hogy a hiteles bizonyításhoz mindenképpen ki kell hívni a helyszínre a rendőrséget, akik jegyzőkönyvét a kárbejelentés részeként csatolni szükséges. Fontos, hogy még a helyszínen készítsünk néhány fényképet az érintett útszakaszról, a kátyúról és a sérült járműről. A kátyú fotózásánál használjunk valamilyen referencia eszközt (pl. öngyújtót vagy töltőtollat), amelyhez viszonyíthatjuk a kátyú méretét és mélységét. A sérült gépjárműről készült fotónál lényeges az is, hogy látszódjon a rendszáma, hogy egyértelműen beazonosítható legyen. A kárigény bejelentése előtt még célszerű meglátogatni a javítót is, ahol kérjünk egy legalább anyag- és munkadíj szinten, tételesen megbontott javítási számlát, vagy javítási kalkulációt.
Aki rendelkezik olyan biztosítással, amely a kátyúkárokat is lefedi, akkor a fenti utasításokat követve fedezhető az akár több százezer forintot is elérő kár teljes összege.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








