Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
Az online biztosítási piacon az elmúlt hat hónapban nőttek az átlagdíjak, pedig az elmúlt években inkább a díjak csökkenése volt megfigyelhető. "Kérdés, hogy ez a törés csak az új biztosítói teher egyszeri hatása, vagy egy hosszabb távú trendforduló első jele" - mondta el Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója a kedden tartott sajtótájékoztatón. Az alkusz bejelentette azt is, hogy a banki termékek összehasonlítását lehetővé tévő szolgáltatással bővült a Netrisk.hu tevékenységi köre. Az online biztosítási alkuszcég oldalain így ezentúl folyószámla- és hiteltermékek mellett hitelkártyákat és banki megtakarítási lehetőségeket is összehasonlíthatnak az ügyfelek.
Nőttek a díjak az elmúlt fél évben a biztosítási piacon
Az online biztosítások piacán lassú díjnövekedés zajlott 2013 első felében a Netrsiken keresztül megrendelt szerződések alapján. Legnagyobb mértékben az egy évvel ezelőtti szintet a casco első féléves átlagdíja haladta meg, itt 11 százalékkal nőttek az átlagdíjak. A lakásbiztosításoknál ennek éppen fele, 5,5 százalékos növekedés következett be. Az utasbiztosításoknál már csak 2 százalékkal nőttek az átlagos díjak.
"Korábban mind a casco, mind a lakásbiztosítás esetében évek óta csökkentek a díjak. Kérdés, hogy ez a törés csak az új biztosítói teher egyszeri hatása, vagy egy hosszabb távú trendforduló első jele, amit a káradatok további alakulása is alapvetően befolyásolhat." Az online, naprakész információszerzés különösen felértékelődött, amióta a biztosítók év közben is többször változtathatnak díjaikon.
Az online biztosítási piacon ugyanakkor minden termékkör esetén erősödött a forgalom éves alapon. A kgfb-kötéseket elsősorban az évközi váltók számának további bővülése növelte, ami az együttkötési akciók miatt a casco-piacra is jótékony hatással volt. A Netrisken elérhető fő termékekhez (kgfb, utasbiztosítás, lakásbiztosítás, casco) kapcsolódó szerződések száma 37 százalékkal nőtt, ennek egyik oka lehet Sebestyén László szerint, hogy az online szerződéskötési kultúra jelentősen fejlődött. Az utasbiztosításoknál például jelentősen megnőtt a saját szervezésű utakra kötött biztosítások száma.
Banki piactérrel bővült a Netrisk
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A bankk piactér megnyitása előtt a Netrisk felmérést készített az ügyfelek szokásairól. A kutatásból kiderült, hogy az ügyfelek jellemzően nem online vásárolnak, de egyre többen tájékozódnak az interneten, mielőtt például hitelt vennének fel. Havonta 3-400 ezer bankoki termékhez kapcsolódó keresést indítanak az érdeklődő ügyfelek, ezek túlnyomó többsége, 80 százaléka hitel- és kölcsönfelvételi lehetőségekre irányul.
A banki piactér kialakításánál a Netrisk fontosnak tartotta, hogy az egyes termékek részletes adatait közvetlenül a terméket kínáló pénzintézet adja. Az alkusz így nem feltételezésen alapuló kalkulációt végez, hanem árgarancia mellett pontos árazást tesz lehetővé. Eddig 11 partnerrel szerződött az alkuszcég, így például az AXA, az FHB, az MKB, a Raiffeisen vagy a Provident ajánlatainak összehasonlítása vált elérhetővé, azonban további partnerek termékeivel tervezik bővíteni a palettát. Általánosságban véve a bankok ügyfelei körében legnépszerűbb termékek között válogathatnak a Netrisk ügyfelei.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








