A népegészségügyi mozgósítást nevezte a következő feladatnak Szócska Miklós egészségügyért felelős államtitkár a Népszabadságnak adott interjújában, ahol ennek részeként említette a szervezett szűrések rendbetételét.
A lap hétfői számában megjelent interjúban az államtitkár kifejtette: elindul az a program, amelyben védőnői kompetenciává válik a méhnyakrákszűrés, hogy szélesebb körben hozzáférjenek a nők. Jelezte: hamarosan jogszabály kötelezi a magánnőgyógyászokat, hogy az általuk elvégzett szűrések adatait átadják, hogy lehessen követni, ki vett részt szűréseken, ki nem, ki az, aki megbetegedett és kezelésre szorult, s annak mi lett a sorsa.
Szócska Miklós arról is beszámolt, hogy az egészségügyi kormányzat kampányolni fog azért, hogy az emberek változtassanak az életmódjukon: nézzék meg alaposabban, hogy mit esznek és mozogjanak többet.
Az államtitkár a harmadik fontos ügynek a betegútszervezést nevezte, kifejtve, hogy az alap- és járóbeteg-ellátókat ellátják adatokkal, hogy maguk tudják irányítani betegeiket.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre