A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) mostani kampányában sem vállalja a kockázattal nem arányos díjakat az Aegon, helyette a keresztértékesítéssel jut új ügyfelekhez - mondta Szombat Tamás, a biztosító vezérigazgató helyettese hétfőn sajtótájékoztatón Budapesten.
A jövő évi kgfb átlagdíj az Aegonnál is 11 ezer forint, akár az internetes alkuszoknál. Az idei díjakhoz képest a fővárosi és az agglomerációban lakó magánszemélyek juthatnak a mostani kampányban olcsóbb kgfb-hez. A céges flottáknál is csökkentették a díjakat, mivel a magas díjak miatt 50 ezer autó tűnt el erről a piacról. Ennyi kocsinál tértek át az egyedi tarifára, mivel így olcsóbb lett a kötelező biztosításuk.
A kgfb piac idén állt át a kiegészítő biztosításokra, szinte minden biztosító kínál ilyeneket a kötelező biztosítás mellé - mondta a vezérigazgató helyettes. Az Aegon például megfelezi a kgfb díját, ha az ügyfél kötött, vagy most köt lakásbiztosítást nála. Így a 8 ezer forintos minimális díj is a felére csökkenhet.
Új kiegészítő biztosítása még az Aegonnak a kocsiban szállított gyermekfelszerelésben, valamint a járművön kívül szállított szabadidős eszközökben keletkezett kár kockázatának az átvállalása.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza