A kotelezo.hu internetes szakportál felmérése szerint az autósok 53 százaléka díjemelést, 29 százaléka változatlan díjakat vár a két hét múlva meghirdetett jövő évi kötelező-tarifákban. Két év alatt 62-ről 80 százalékra emelkedett azok aránya is, akik már ötezer forintnál kevesebbért is hajlandóak lennének vállalni a biztosításváltási utánajárást. Jelentős spórolásra ugyanakkor leginkább azoknak maradt lehetősége, akik az elmúlt években nem váltottak, így aktuális díjuk még jóval a 20 ezer forint alá került tavaly év végi átlagos díjszint felett van.
"Sokat elmond a hazai háztartások jelenlegi helyzetéről, hogy idén már a megkérdezettek 80 százaléka lenne hajlandó váltani havi szinten 400 forintot el nem érő összeg megspórolása miatt is - értékeli a mintegy tízezer aktív internethasználó válaszaiból leszűrt adatokat Baksa Melinda, a kotelezo.hu vezetője. - Kérdés persze, hogy ezek az autósok mind találnak-e majd kedvezőbb ajánlatot, mint meglévő szerződésük. További díjcsökkenést idén már csak a megkérdezettek 18 százaléka vár. Így végül az sem lenne meglepő, ha az idei kampányban sem nőne, hanem a tavalyi tendenciát követve tovább csökkenne a váltók száma."
A váltási hajlandóságot gyengítheti az is, hogy az idei évben meglepően sokan, nyolc autósból egy élt át valamilyen problémát a kötelező biztosítás legutóbbi átkötésekor. Ők főleg két negatív élményt emeltek ki: 42 százalékuk arra panaszkodik, hogy nem a megfelelő bónusz-málusz kategóriába sorolta be őket a biztosító, 30 százalékuk pedig későn kapta meg a csekket. A kártörténeti nyilvántartás mizériáját csak hosszabb távon oldhatja meg a kártörténeti azonosító szám mostani bevezetése, az idei kampány során ennek pozitív hatásait még nemigen érezhetjük.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb őrizetbevétel Németországban: egy EP-képviselő asszisztense dolgozhatott Kínának
- Hosszú évek óta bujkált a rendőrök elől, a XI. kerületben elfogták
- Kutyapárti panasz a Hegyvidéken: "a DK indult rá az országra, jobb lenne, ha mással foglalkozna"
- Három légiós távozik a fehérvári hokicsapattól
- Kitiltották a kényszermunkával készült termékeket Európából
- Összeült helyzetértékelésre a két új NATO-tagállam vezetője