11 °C Budapest

Vándorló nyugdíjpénztári ügyfelek: akciókkal csábítják őket

2010. október 4. 09:02

Összességében százmilliókat költenek a nyugdíjpénztárak marketingre: a cél, hogy minél nagyobb arányban csábítsák el egymás ügyfeleit.

Az egyes nyugdíjpénztárak különféle ajándékokkal, promóciókkal csalogatják a lakosságot. Az Aranykor Nyugdíjpénztár a most magánkasszába belépő új tagoknak tízezer, míg az önkéntes pénztárhoz csatlakozóknak ötezer forint ajándékot ad, amennyiben rendelkeznek CIB-es bankszámlával is.

Az Erste és az MKB pénzjóváírás helyett a jutalmazás más módszerét választotta. Az elsőnél világbajnoksági labdát, a másodiknál wellness-eszközökre és egyéb hasonló jellegű szolgáltatásokra kaphatnak utalványokat az ügyfelek. A bankok esetében az OTP a már meglévő ügyfelek megtartásában tesz nagyobb erőfeszítéseket a Platina Program keretében, ahol is értékes díjakat nyerhetnek a hűséges kliensek.

A biztosítói hátterű kasszák egyéb biztosítási termékeikből adnak kedvezményeket a tagoknak, az Aegonnál például baleset-biztosítást kapnak ajándékba a belépők.

A pénzintézetek óriási összegeket költenek marketing tevékenységre, ami által meggyőzni kívánják a lakosságot, hogy az ő pénztárukat válasszák. 2010 első félévében már 262 millió forint ment el ezen célra. Az idei év első felében 144 ezren vándoroltak át.

NAPTÁR
Tovább
2021. május 6. csütörtök
Ivett, Frida
18. hét
Május 6.
Jelszó világnap
EZT OLVASTAD MÁR?