Összességében százmilliókat költenek a nyugdíjpénztárak marketingre: a cél, hogy minél nagyobb arányban csábítsák el egymás ügyfeleit.
Az egyes nyugdíjpénztárak különféle ajándékokkal, promóciókkal csalogatják a lakosságot. Az Aranykor Nyugdíjpénztár a most magánkasszába belépő új tagoknak tízezer, míg az önkéntes pénztárhoz csatlakozóknak ötezer forint ajándékot ad, amennyiben rendelkeznek CIB-es bankszámlával is.
Az Erste és az MKB pénzjóváírás helyett a jutalmazás más módszerét választotta. Az elsőnél világbajnoksági labdát, a másodiknál wellness-eszközökre és egyéb hasonló jellegű szolgáltatásokra kaphatnak utalványokat az ügyfelek. A bankok esetében az OTP a már meglévő ügyfelek megtartásában tesz nagyobb erőfeszítéseket a Platina Program keretében, ahol is értékes díjakat nyerhetnek a hűséges kliensek.
A biztosítói hátterű kasszák egyéb biztosítási termékeikből adnak kedvezményeket a tagoknak, az Aegonnál például baleset-biztosítást kapnak ajándékba a belépők.
A pénzintézetek óriási összegeket költenek marketing tevékenységre, ami által meggyőzni kívánják a lakosságot, hogy az ő pénztárukat válasszák. 2010 első félévében már 262 millió forint ment el ezen célra. Az idei év első felében 144 ezren vándoroltak át.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Orbán Viktor: az eredmények szeptemberben látszani fognak – a nap hírei
- Erdogan nem akar hallani a finn és svéd NATO-tagságról
- Bognár Györggyel erősít az MTK
- Volt elnökjelöltet vettek őrizetbe Szlovákiában
- ÉVOSZ-javaslat az emelkedő építőipari árak kezelésére
- Az ukránok már tanulják a szlovák tarackágyúk használatát
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


