Bár a decemberi meleg miatt későn indult az 2009/2010-es síszezon, mégis örvendetes módon szaporodik a megkötött utasbiztosítások száma.
A mintegy húszezer síbiztosítás adataiból végzett kutatásából kiderül, hogy a legtöbb kiutazó az orvosi és mentési költségeket tekinti a legfontosabb szempontnak. Ezen ügyfelek aránya ma már meghaladja a 70%-ot. A sífelszerelések biztosítása is népszerű fedezet, ezt az ügyfelek több mint 50%-a választja, viszont az alkusz szerint méltánytalanul háttérbe szorul az autó assistance szolgáltatás (20%-ban választott), holott a szerződők jelentős többsége autóval utazik a kiválasztott sípályához és törött lábbal ugye nehéz hazavezetni az autókat - derül ki a Biztosítás.hu felméréséből.
A választott termékkategóriák tekintetében is látszik a fejlődés. A síelők általában élnek a portál által biztosított összevetés lehetőségével és igyekszenek ár/érték arányban a nekik legmegfelelőbb utasbiztosítási terméket választani. Általános tapasztalat, hogy a síelők hajlandóak kicsivel többet fizetni a biztosításért, ha cserébe nagyobb biztonságot kapnak. Sőt, a Biztosítás.hu felmérése szerint az olcsó, de kis fedezetű termékeket szinte senki sem választja már a síeléshez.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal