A tőkepiacokon tapasztalt események miatt az ügyfelek körében egyre népszerűbbek a tőkevédett befektetési lehetőségek. A Groupama Garancia Biztosító az OTP Bankkal kidolgozott közös OTP GenerációDuó 3 akciója keretében olyan tőke- és hozamvédett befektetési jellegű életbiztosítási konstrukciót kínál, mely különleges hozamszámítása révén vonzó hozam lehetőségét is nyújtja.
Az új eszközalapok fogadtatása rendkívül kedvezőnek bizonyul, az értékesítési időszak első két hetében az ügyfelek ugyanis összesen több mint egymilliárd forintot helyeztek el a Generáció BEST eszközalapokban.
A 2009. május 4. és 2009. június 19. közötti akció időszakában a Groupama Garancia Biztosító Generáció Életbiztosításához két új, 5, illetve 10 éves tőke- és hozamvédett, különleges hozamszámítású eszközalapot kínál, melyek közép-, illetve hosszútávon kínálnak kedvező befektetési lehetőséget.
A Generáció BEST 5 és 10 éves tartamú eszközalapjai azoknak nyújtanak kiváló lehetőséget, akik úgy szeretnék egy kedvező hozam lehetőségét is nyújtó befektetési jellegű életbiztosításban elhelyezni pénzüket, hogy közben tőke- és hozamvédelmet is élvezzenek. A Generáció BEST minimumhozama évi nettó 2%, így a minimális lejárati szolgáltatás 5 éves tartam esetén a befizetett tőkére vetítve 110,43%, 10 éves tartam esetén 122,48% lesz.
A különleges hozamszámítás mellett 10 éves tartam esetén további előnyöket érhetnek el az ügyfelek: a hozamszorzó, a személyi jövedelemadó kedvezmény lehetősége és a kamatadómentes lejárati kifizetés teszi vonzóvá a konstrukciót. A Generáció BEST eszközlapokkal már az értékesítési időszakban is hozamot érhetnek el az ügyfelek: a Groupama Garancia Biztosító a befizetést követő második munkanaptól az értékesítési időszak végéig terjedő időre évi 9,5%-os hozamot ír jóvá minden befizetésre.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Azoknak az ügyfeleknek, akik a fenti eszközalapok valamelyikét választják, lehetőségük nyílik az OTP Banknál - az életbiztosításban elhelyezett összeg nagyságáig - kedvező kamatozású, akciós betétben elhelyezni további összeget. Az OTP Bank akciós kamata az első két hónapos periódusra új megtakarítás lekötése esetén évi 15,5% (EBKM: évi 15,50%), meglévő megtakarítás lekötése esetén pedig évi 13% (EBKM: évi 13,00%). /Nem akciós EBKM: évi 4,25-5,5%/ Az OTP GenerációDuó 3 keretében az akciós betétlekötéssel így az ügyfelek már két hónap után vonzó, fix kamatbevételhez juthatnak. Az OTP GenerációDuó 3 akcióval az ügyfelek tehát nemcsak közép- és hosszú-, hanem rövid távú befektetéseikkel is kedvező hozamot érhetnek el.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








