A Magyar Táncpedagógusok Szövetségének elnökségi tagjával, Csáky Máriával készített interjút a HelloVidék.
2008. február 14. Idén még a tavalyinál is nagyobb erőbedobással készül a vitorlás szezonra az UNIQA. A 2007-es amatőr versenysorozat sikerén felbuzdulva folytatja a rendezvény támogatását, sőt kiterjeszti szponzorációs tevékenységét a versenysportra is.
Az UNIQA Biztosító idén is célul tűzte ki jelenlétének megerősítését a balatoni régióban. Ezzel egyidejűleg folytatni kívánja a nagy sikerű UNIQA Balaton Regatta Vitorlás túraverseny-sorozat támogatását, ahol már az elmúlt évben is névadó szponzorként szerepelt. Ertl Pál, az UNIQA Biztosító igazgatósági tagja kiemelte, hogy a társaság a versenysorozat támogatásán kívül idéntől 1800 balatoni hajóhelyet biztosít, amelyet Balatoni Hajózási Zrt.-vel kötött együttműködés keretében valósít meg.
Ertl Pál hangsúlyozta, hogy nagy reményeket fűz a BROKERNET Holdinggal közösen indított BROKERNET-UNIQA Sailing Team vitorláscsapat szerepléséhez is, de a sikerre külön garanciát jelent, hogy a csapat kapitánya a kiváló hajós, Litkey Farkas lesz. A biztosítótársaság ezen kívül a BROKERNET-tel karöltve névadó szponzora a pénzügyi élet képviselőit felvonultató a Biztosítási és Bankár kupának is.
Gecser Ottó, a BROKERNET Holding Zrt. vezérigazgató-helyettese, a BROKERNET-UNIQA Sailing Team tagja elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy az idei évben egyik fő partnerünkkel az UNIQA Biztosítóval együtt vághatunk neki a Balaton legnagyobb és legrangosabb vitorlás versenyeinek. Az előző évek hagyományait követve, az UNIQA-val együttműködésben névadó szponzorai leszünk a Biztosítási és Bankár Kupának. Bízom abban, hogy lelkes és motivált legénységünknek, valamint kiemelkedő szaktudással és tapasztalattal rendelkező kapitányunknak, Litkey Farkasnak köszönhetően a BROKERNET-UNIQA Sailing Team nagyszerű eredményeket ér majd el a 2008-as szezonban."
Dr. Horváth Gyula a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy a biztosítók komoly versenyt vívtak annak érdekében, hogy a kikötőkre vonatkozó felelősségbiztosítási szerződést megköthessék. A nyertes társaság az UNIQA lett. A biztosító jelentős többletszolgáltatásokat nyújt a hajósoknak, hiszen a felelősségbiztosítási díj kiterjed a versenyeken való részvételre is. Az elmúlt esztendőben nagy lendületet vett az amatőr nagyhajós versenysorozat, korábbi nevén az Aranysekli. Ebben az évben a sorozat további kiszélesítését szeretnénk, ugyanakkor ügyelünk arra, hogy a rendezvény megőrizze barátságos, családias jellegét. Erre garancia a partnerek szerepvállalása.
Dr. Palkó Zsolt a The Explorer Group ügyvezetője kifejtette, hogy sikerült összefogást generálniuk a Balatoni Hajózási Zrt. és az UNIQA Biztosító Zrt között. Ennek eredményeként minden előzetes várakozást felülmúlva már a 2007-es évad hét futamán több mint 650 hajó és 4000 résztvevő volt jelen. Idén a hét futamon belül már egy speciális kétnapos verseny is szerepel és újabb partnerek bevonásával fejlesztik tovább a sorozat színvonalát. Mindezt 2008-tól azzal a kezdeményezéssel is megfejelik, hogy az idei versenysorozat nevezési díjainak 10%-át az utánpótlás nevelésére fordítják.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az UNIQA Biztosító Zrt. bízik benne, hogy partnereivel együttműködésben, sokrétű szerepvállalásával hozzájárul a hazai amatőr sportélet felvirágoztatásához és a "vizes sportok" eredményességéhez.
Vállalatunk, az UNIQA Biztosító Zrt. az alapítása óta eltelt több mint 17 esztendő alatt a magyar piac hatodik legnagyobb biztosítótársaságává vált. Több mint 350 ezer vállalati és lakossági ügyféllel és az egész országra kiterjedő értékesítési hálózattal rendelkezünk. 2006. évi díjbevételünk meghaladta a 53,2 milliárd forintot. Biztosítónk jogelődjei révén 1990 óta van jelen Magyarországon, a kezdetekben Colonia, majd AXA, majd 2003 novemberétől UNIQA Biztosító Zrt. néven. Célunk, hogy ügyfeleinknek teljes körű szolgáltatást nyújtsunk olyan minőségben, amely mértékadó más biztosítók számára is. Vállalatunk az egyik vezető középeurópai biztosítócsoport, az UNIQA tagja. Az UNIQA mintegy 12.500 munkatárssal rendelkezik, díjbevétele 2006-ban meghaladta az 5 milliárd eurót. Fő tevékenységi területe Közép- és Kelet-Európa, ahol az évek során sok tapasztalatra tett szert.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








