A BROKERNET Holding Pénzügyi Tanácsadó és Biztosításközvetítő Zrt. (BROKERNET Holding Zrt.) vezérigazgató helyettesi feladatait 2007. október 1-től Gecser Ottó látja el. E minőségében a szakember jelentős szerepet vállal a piacvezető független pénzügyi tanácsadó cégcsoport jövőbeni növekedési stratégiájának megvalósításában, valamint a kiemelkedően magas szolgáltatási minőség továbbfejlesztésében.
A BROKERNET Holding Zrt-hez történő csatlakozását megelőzően Gecser Ottó az AXA Biztosító Zrt. értékesítési és marketing vezérigazgató helyettesi pozícióját töltötte be. A szakember karrierjét a Marubeni Kereskedőház ügyvezető igazgatójaként kezdte, majd 1990 és 1992 között a Fuji Film Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói feladatait látta el. 1992-től 1996-ig a Fotex Rt. vezérigazgató-helyetteseként, majd 1996 és 2001 között a Magyar Telekom Nyrt. (akkor MATÁV Rt.) értékesítési, marketing és internet vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett.
Gecser Ottó a Budapesti Értéktőzsde által alapított Öngondoskodás Alapítvány kuratóriumának elnöke, ezáltal aktív szerepet vállal a hosszú távú pénzügyi gondolkodás és tervezés, valamint a pénzügyi öngondoskodás gyakorlatának hazai elterjesztésében.
A szakember emellett tagja a Menedzserek Országos Szövetsége elnökségének, valamint a T-Online Zrt. és az Magyar RTL Televízió Zrt. igazgatóságának. 2005-ig ellátta az SKF Magyarország felügyelő bizottságának elnöki posztját, 2001-ig pedig tagja volt a T-Mobile (akkor Westel Rt.) igazgatóságának.
Diplomáit a Budapesti Műszaki Egyetemen, valamint a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. Ezt követően a Harvard Egyetemen termékfejlesztést, majd a Columbia Egyetemen vezetéselméletet és marketingstratégiát tanult. Ezek mellett nemzetközi tanulmányokat folytatott pénzügyi jelentések elemzése és értelmezése, valamint a telekommunikációs marketing szakterületén is.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








