A BROKERNET Holding Pénzügyi Tanácsadó és Biztosításközvetítő Zrt. (BROKERNET Holding Zrt.) vezérigazgató helyettesi feladatait 2007. október 1-től Gecser Ottó látja el. E minőségében a szakember jelentős szerepet vállal a piacvezető független pénzügyi tanácsadó cégcsoport jövőbeni növekedési stratégiájának megvalósításában, valamint a kiemelkedően magas szolgáltatási minőség továbbfejlesztésében.
A BROKERNET Holding Zrt-hez történő csatlakozását megelőzően Gecser Ottó az AXA Biztosító Zrt. értékesítési és marketing vezérigazgató helyettesi pozícióját töltötte be. A szakember karrierjét a Marubeni Kereskedőház ügyvezető igazgatójaként kezdte, majd 1990 és 1992 között a Fuji Film Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói feladatait látta el. 1992-től 1996-ig a Fotex Rt. vezérigazgató-helyetteseként, majd 1996 és 2001 között a Magyar Telekom Nyrt. (akkor MATÁV Rt.) értékesítési, marketing és internet vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett.
Gecser Ottó a Budapesti Értéktőzsde által alapított Öngondoskodás Alapítvány kuratóriumának elnöke, ezáltal aktív szerepet vállal a hosszú távú pénzügyi gondolkodás és tervezés, valamint a pénzügyi öngondoskodás gyakorlatának hazai elterjesztésében.
A szakember emellett tagja a Menedzserek Országos Szövetsége elnökségének, valamint a T-Online Zrt. és az Magyar RTL Televízió Zrt. igazgatóságának. 2005-ig ellátta az SKF Magyarország felügyelő bizottságának elnöki posztját, 2001-ig pedig tagja volt a T-Mobile (akkor Westel Rt.) igazgatóságának.
Diplomáit a Budapesti Műszaki Egyetemen, valamint a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. Ezt követően a Harvard Egyetemen termékfejlesztést, majd a Columbia Egyetemen vezetéselméletet és marketingstratégiát tanult. Ezek mellett nemzetközi tanulmányokat folytatott pénzügyi jelentések elemzése és értelmezése, valamint a telekommunikációs marketing szakterületén is.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml