Együttműködési megállapodást kötött az Allianz Hungária és az üdülési csekkeket kibocsátó Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány, melynek értelmében a biztosító fiókjaiban július 5-étől belföldi utasbiztosítást lehet vásárolni üdülési csekkért is - tudtuk meg a sajtótájékoztatón.
Az MNÜA és az Allianz egyaránt szeretné elérni, hogy az emberek gondtalanul nyaralhassanak, ezért döntöttek ezen közös kezdeményezés megvalósítása mellett. Az üdülési csekk felhasználhatóságának ilyen módon is történő kibővítését az Önkormányzati- és Területfejlesztési Minisztérium államtitkára, Dr. Ujhelyi István is támogatja.
Dr. Salamon Károly, a biztosító elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy az üdülési csekk felhasználhatósági köréből eddig hiányzott egy fontos komponens, nevezetesen az üdüléshez kötődő biztosítási termék megvásárolhatósága.
A piaci szereplők bíznak abban, hogy a jövőben a belföldi utazások esetén is egyre elterjedtebb lesz az utasbiztosítás, mely a külföldi nyaralások tervezésénél ma már a legtöbbeknél látókörbe kerül.
Az új biztosítás...
Az Allianz Hungária új termékként az üdülési csekkhez egy olyan belföldi utasbiztosítást kínál, mely minimum 1, maximum 5 hetes tartamú lehet, díja pedig 1 fő részére egy hétre ezer forint. A biztosítás díja bizonyos esetekben részben készpénzben is fizethető, hiszen üdülési csekkből nem lehet visszaadni.
A biztosítás egy baleset- és egy poggyászbiztosítási komponensből áll, melyek közül az előbbi 8 napon túli kórházi kezelés esetén 10 ezer Ft-os napi térítést fizet, legfeljebb 90 napig.
A poggyászbiztosítás térítési határa 150 ezer forintos, a személyes iratok elvesztését pedig legfeljebb 10 ezer forintig téríti a biztosító. A biztosítás kizárólag Magyarország területére érvényes.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Felfutóban az üdülési csekk
2007 első féléve során a gazdálkodók által vásárolt üdülési csekkek összértéke elérte a 18,5 milliárd forintot, míg az előző év azonos időszakában 14 milliárdot tett ki ez az összeg. A beváltott üdülési csekkek értéke 4 milliárdról 9 milliárd forintra nőtt a tavalyi év első 6 hónapjáról 2007 első felére.
Az elfogadóhelyek száma is jelentős növekedést mutat: 2007 június végén 7199 darab ilyen volt országszerte, míg egy évvel korábban még csak 4128 helyen lehetett beváltani az üdülési csekket. Félévkor 850 ezer ember rendelkezett üdülési csekkel, egy esztendeje ilyenkor pedig még csupán 500 ezren mondhatták el ezt magukról.
Az államtitkár kiemelte, hogy a kormányzat belföldi turizmust ösztönző programja továbbra is sikeresnek bizonyul, melyet a KSH legfrissebb adatai is alátámasztanak.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








