Bár az EU a hírek szerint eltörli a belső égésű motoros autók 2035-től tervezett tilalmát, Németországban komoly vita kíséri a döntést.
Kitilthatják a kamionokat ezekről a magyar utakról: kiderültek a tervek, sokan nem fognak örülni
Az M1-es felújítása idején kötelezően az autópályán tartanák a teherforgalmat, amit a fuvarozók bevételnövelési szándéknak tartanak. Az MKFE szerint a hazai vállalkozások már most az útdíj kétharmadát fizetik, ezért minden eszközzel tiltakozni fognak az intézkedés ellen.
Az M1-es autópálya felújítása idején teljes áttáblázás lesz Budapest és Bábolna között, hogy a teherforgalmat az autópályán tartsák – jelentette be Lázár János építési és közlekedésügyi miniszter. A cél, hogy a kamionok ne terheljék túl az 1-es és 2-es főutakat, miközben az egész országban felülvizsgálják a tehergépjárművek alsóbbrendű úthasználatát.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) szerint azonban az intézkedés mögött bevételnövelési szándék áll, hiszen az állam a következő évben 1000-1200 milliárd forintra szeretné növelni az útdíjbevételeket - írja a vezess.hu. Árvay Tivadar főtitkár arra figyelmeztetett, hogy a fuvarozók már most az útdíj kétharmadát fizetik, egy újabb tehernövelés pedig inflációgerjesztő hatással is járna.
Az MKFE úgy véli, a kötelező autópálya-használat súlyosan érintené a hazai fuvarozókat, akiknek 80 százaléka kis- és mikrovállalkozás. A szervezet szerint miközben a lakosságot a „négymegyés bérlettel” kompenzálják, a fuvarozókat büntetik, noha tartalékaik nincsenek, és megélhetésük teljes egészében a közúti áruszállítás sikerétől függ. Árvay Tivadar jelezte: a szakma minden eszközzel tiltakozni fog a tervek ellen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








