A teljes tiltás helyett 90 százalékos szén-dioxid-kibocsátás‑csökkentést várna el a gyártóktól az Európai Tanács.
Folytatódik a szélmalomharc a kátyúk ellen: idén tízmilliárd forinttal foltoznák be a falusi utakat
Tízmilliárd forintból folytatódik országszerte a mellékutak állapotának javítása - közölte a Miniszterelnökség hétfőn. Azt írták, a kormány a Magyar Falu Program keretében idén is biztosította a forrást az alsóbbrendű utak helyreállítására. A Magyar Közút Zrt.-vel együttműködésben megkötött támogatási szerződés értelmében az összeg a közútkezelő rendelkezésére áll, így a munkálatok megkezdhetők.
Az összegből mintegy 132 kilométeren végeznek majd nagyfelületű burkolatjavítási munkálatokat a Magyar Közút Zrt. munkatársai szerte az ország vármegyéiben, összesen 65 helyszínen, amelynek során egy-egy útszakasz rossz állapotban lévő részeinek javítása történik lokálisan, nagy kiterjedésben - ismertette a Miniszterelnökség.
A tájékoztatás szerint a Magyar Falu Program 2019-es indulása óta, a falusi útalap keretében 4000 kilométernyi alsóbbrendű útszakasz újulhatott meg. Emellett a program hozzájárult a Magyar Közút Zrt. eszközparkjának fejlesztéséhez is, melynek során a társaság megduplázta saját gépeinek számát, melyekkel még nagyobb hatékonysággal tudja végezni az utak karbantartását.
A Magyar Falu Program egyik legfontosabb célja a kistelepülések közlekedési infrastruktúrájának fejlesztése, melynek része az alsóbbrendű utak állapotának javítása mellett a belterületi utcák, járdák, kerékpárutak építése, felújítása is. Mindezen célokra az elmúlt 5 év alatt, több mint 380 milliárd forintot fordított a kormány a Magyar Falu Program keretében - írta a Miniszterelnökség.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








