A korai húsvét miatt az EU-ban márciusban 5,2%-kal csökkentek az új autók eladásai az előző év azonos időszakához képest.
A többség számára emelkedett a mobilparkolás díja az új, központosított rendszer bevezetésével. Legrosszabbul a Vodafone ügyfelei jártak - íjra a Népszabadság.
Hiába ígértek olcsóbb mobilparkolást a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakemberei, a többségnek drágult a szolgáltatás díja. Ugyanis hiába kevesebb a most előírt 50 forintos kényelmi díj a korábbi 75-nél, de ezt csak akkor veheti igénybe az autós, ha a sokféle mobilfizetési módszer közül olyat választ, amelyben közvetlenül az állami cégtől veszi igénybe a szolgáltatást, vagy a Barion alkalmazását használja telefonján. Ezekben az esetekben egyébként csak az előre feltöltött egyenleg terhére lehet parkolni.
Habár az előre feltöltős parkolásra az EME Zrt. régi rendszerében is volt lehetőség, a tapasztalatok szerint már akkor sem szerették ezt a megoldást az autósok. Ennél sokkal népszerűbb az SMS-parkolás. És hiába használja ezt az autósok 90 százaléka, éppen ez drágult meg az új rendszer bevezetésével.
A legjobban a Telekom ügyfelei jártak, nekik 75 forintot kell fizetniük, a Telenor 99 forintot, míg a Vodafone 115 forintot számol fel kényelmi díjként.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza