A repülés jövőjét alapjaiban formálhatja át a hidrogénmeghajtás: tisztább működést ígér, ugyanakkor komoly mérnöki és infrastrukturális kihívásokat is felvet.
Kevesebb járatot fogad vasárnap Catania repülőtere, mert működésbe lépett az Etna.
Óránként csak hat repülőgép szállhat le az Etna lábánál fekvő Cataniában. A korlátozást azzal indokolta a legforgalmasabb szicíliai repülőtér, hogy a vulkán reggel lávát és füstöt kezdett lövellni.
Júliusban két alkalommal teljesen fel kellett függeszteni a forgalmat a cataniai repülőtéren, mert vulkáni hamuréteg lepte el a futópályákat.
Az Etna a legnagyobb - 3324 méter magas - aktív európai vulkán, mintegy 500 ezer éve rendszeresen kitör.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








