Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Újfajta áruházmodellt mutatott be a Tesco "szülőhazájában", Nagy-Britanniában. Watfordban, London külvárosában felújítottak és átalakítottak egy hipermarketet: az üzlet az élményszerű vásárlás koncepciójára épült.
Izgalmas új kereskedelmi modellel rukkolt elő a Tesco. London külvárosában a napokban adták át azt a felújított hipermarketet, amely elsősorban az élményszerű vásárlást hivatott elősegíteni, több közösségi teret nyújt a vevőknek, sőt, egyfajta szabadidős központként is funkcionál.
Az áruházlánc nem véletlenül keresi az új utakat: az elmúlt hónapokban igencsak megtépázta hírnevét a hatalmas visszhangot kiváltó lóhúsbotrány, a bevételek is elmaradtak az elvárttól, miközben a konkurencia - például a diszkontláncok - egyre erősebben küzdenek a vásárlókért. A Tesco brit ügyvezetője, Chris Bush is elismerte, hogy nem titkolt céljuk a vásárlók visszacsábítása az áruházakba. Mint azt az Independent című brit lapnak elmondta, leginkább az internetes vásárlás hatására maradnak távol a vevők a boltoktól, ezért jó okot kell adni nekik ahhoz, hogy autóba üljenek, és elmenjenek bevásárolni. Az új koncepció - amely várhatóan a szigetországon kívül Ázsiában is bemutatkozik - pont ezt az élményszerű vásárlást jelenti.
A most átadott watfordi bolt tágas eladótérrel várja a vevőket: eltűntek a polcok közti szűk folyosók, helyüket átláthatóbb, komfortosabb terek vették át. Egyes termékcsoportok (például a ruházat, a lakberendezés, a hatalmas virág-részleg, a látványpékség) jól elkülönített helyet kaptak, a vevők ezáltal egy szaküzletben érezhetik magukat. A nagy létszámmal dolgozó és jól képzett eladók gyorsan tanácsot tudnak adni a vásárláshoz, de a vevőket a különféle digitális eszközök (érintőképernyős információs terminálok, digitális polccímkék) is segítik. Az élelmiszerek "tálalása" látványos, ösztönző, de sok terméket - például a gyümölcsöket, egyes felvágottakat - meg is kóstolhat a vevő (erre táblákkal ösztönzik is a vásárlókat).
Az áruház több étteremmel, kávézókkal is várja a vevőket, de az áruházban a szabadidő eltöltését szolgálja például egy fodrászat, kozmetika, gyermekmegőrző, vagy a helyi szervezetek által használható 60 négyzetméteres "közösségi tér" is, ahol többek között főzőtanfolyamokat, zeneoktatást is szerveznek. Az áruházban helyet kapott egy jógastúdió, de az ígéretek szerint más Tesco-hipermarketekben fitnesz-központ és aerobik-terem is lesz.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza