Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Listeria baktérium miatt visszahívta egyik füstölt lazac termékét a Spar, a hatósági vizsgálat mikrobiológiai nem megfelelőséget mutatott ki a Norvég Lazacfilé füstölt szeletelt 100 g egyik tételében. A vásárlókat arra kérik, semmiképp ne fogyasszák el a terméket, ha az érintett azonosítóval rendelkezik.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. visszahívta a NORVÉG LAZACFILÉ FÜSTÖLT SZELETELT 100G megnevezésű terméket, miután hatósági vizsgálat során Listeria monocytogenes baktérium jelenlétét mutatták ki benne. A mikrobiológiai nem megfelelőség miatt a termék fogyasztása egészségügyi kockázatot jelenthet, ezért a vállalat haladéktalanul intézkedett.
A visszahívás a 20.11.2025 minőségmegőrzési idejű, LOT20112025 tételazonosítóval ellátott termékre vonatkozik. A SPAR a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatósággal együttműködve gondoskodott a kifogásolt tételek forgalomból való kivonásáról, valamint a fogyasztóktól történő visszagyűjtésről. A hatóság nyomon követi a visszagyűjtött termékek további sorsát, beleértve azok megsemmisítését vagy elszállítását.
A vállalat arra kéri a vásárlókat, hogy amennyiben az érintett tétel még a birtokukban van, azt semmiképp ne fogyasszák el. A Listeria monocytogenes különösen veszélyes lehet a várandósokra, idősekre és legyengült immunrendszerű személyekre, ezért a megelőzés és az elővigyázatosság kiemelten fontos.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








