Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Csaknem 250 millió forint értékű hamis ruhát foglaltak le a pénzügyőrök egy nagykanizsai házaspárnál – közölte a Zala Vármegyei Főügyészség.
A NAV munkatársai még 2023 decemberében buktatták le az 59 éves férfit, akit egy parkolóban állítottak meg. Az autója csomagtartója zsákokkal volt tele, bennük Szerbiából származó, hamis márkajelzésű ruhákkal.
A pénzügyőrök ezután házkutatást tartottak a férfi és 52 éves felesége három nagykanizsai ingatlanjában, ahol további több ezer darab, Törökországból behozott hamis ruhát találtak.
A vád szerint a házaspár a hamis ruhákat kereskedelmi céllal szerezte meg, és azok alkalmasak voltak a vásárlók megtévesztésére. A 31 különböző márka jogos tulajdonosainak összesen mintegy 246 millió forint vagyoni hátrányt okoztak.
Az ügyészség iparjogvédelmi jogok megsértése miatt emelt vádat, és vagyonelkobzást, valamint felfüggesztett börtönbüntetést indítványozott a házaspárral szemben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








