Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Egyszerre legfeljebb öt darabot vehetünk az üzletekben az árrésstopos termékekből, és nem biztos, hogy hamarosan a többi üzletlánc nem csatlakozik.
Tegnap lépett életbe a háztartási termékekre vonatkozó árrésstop, amelyet Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter, valamint maga a kormány is hetekkel ezelőtt bejelentettek. Az intézkedés értelmében egy sor terméknek nem lehet magasabb az árrése 10 százaléknál a boltokban, vagyis ezeknek le kell vinniük az árát az üzletekben.
A Rossmann most bejelentette, hogy azokból a termékekből, amelyre vonatkozik az árrésstop, egy vásárló egyszerre legfeljebb öt darabot vehet. Az ATV Híradójának az Országos Kereskedelmi Szövetségtől azt mondták: tudomásuk szerint több más üzletlánc is gondolkodik azon, hogy mennyiségi korlátozást vezessen be.
Emlékeztetőül ez a 30 háztartási termék, ami tegnap óta árrésstopos:
- Szappan
- Folyékony szappan
- Tusfürdő
- Testápoló
- Fogkefe
- Fogkrém
- Sampon
- Egészségügyi betét
- Tampon
- Eldobható borotva
- Utántöltő borotvafej
- Borotvahab
- Borotvazselé
- Golyós dezodor
- Izzadásgátló stift
- Dezodor
- Hintőpor
- Eldobható nadrágpelenka
- Toalettpapír
- Papírzsebkendő
- Papír kéztörlő henger
- Alufólia
- Kézfertőtlenítő gél
- Általános tisztítószer
- Mosogatószer
- Gépi mosogató tabletta
- Folyékony súrolószer
- Mosópor
- Folyékony mosószer
- Öblítő
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








