Németország lesz az EU legnagyobb karácsonyi költekezője 2025-ben, miközben az eurózónában emelkedő inflációval és játékbiztonsági kihívásokkal kell szembenézni a vásárlóknak.
A Lindt bevezeti az ikonikus húsvéti tejcsokoládéjából készült "Gold Bunny Block" termékének egy friss változatát, a táblás húsvéti nyuszit, melyet 1800 forintnak megfelelő összegért árulnak majd Ausztrália nagyobb kiskereskedelmi láncainál.
A Lindt édességgyártó vállalat húsvét előtt merész újítással rukkol elő, amely forradalmasíthatja a csokoládépiacot: a népszerű csokoládényusziját táblás formában dobja piacra "arany nyuszi tömb" néven Ausztráliában. Ezzel az innovatív lépéssel a gyártó egy teljesen új formátumot vezet be, de megőrzi azokat a klasszikus ízeket, amelyek az üreges nyuszit világszerte ikonikussá tették - számol be a DailyMail.
Az arany csomagolásba kapható, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszített csokoládényuszi táblás változatát már nagyon várják az ausztrál fogyasztók. Thomas Schnetzler, a Lindt csokoládémestere az alábbiakat mondta el az új termék piacra dobása kapcsán.
Ez egy kényelmes, új formátuma lesz egy jól ismert és kedvelt húsvéti édességnek. Az Arany Nyuszi 1952 óta van a piacon.
A Gold Bunny Block bevezetése mögött álló döntést egy olyan tanulmány eredményei alapozták meg, amelyet a csokigyár végzett annak érdekében, hogy feltárja az ausztráliai fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáit. A kutatás rámutatott, hogy a lakosság inkább saját fogyasztásra vásárol csokoládét, mintsem ajándékba adnák azt.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az új csokoládétömböt 5 amerikai dollárért (1800 forintért) lehet beszerezni Ausztrália nagyobb kiskereskedelmi láncainál. A vállalat célja az újdonság bevezetésével az volt, hogy emelje a húsvéti élmény színvonalát egy szeretett hagyomány modernizálásán keresztül.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








