Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Élelmiszer-vásárláskor nem minden multinál fizethet mindegyik SZÉP-kártyával, továbbá az sem mindegy, hogy milyen kasszánál és milyen típusú vásárlásnál használnánk a kártyánkat.
2023. augusztus 1. és 2023. december 31. között élelmiszerek vásárlására is használhatók a SZÉP-kártyák. Fontos kiemelni, hogy a változás kizárólag az élelmiszereket érinti, tehát például vegyi árut, alkoholt vagy ruházati cikket továbbra sem lehet velük kifizetni. A 24.hu értesülései szerint azonban eltérés lehet az egyes boltláncok között abból a szempontból, hogy mely SZÉP-kártyákat fogadják el vásárláskor.
A lap úgy tudja, hogy a kártyakibocsátók közé utoljára csatlakozott Edenred kártyáit nem mindenhol fogadják el. Továbbá az sem mindegy, hogy milyen kasszánál és milyen vásárlásnál szeretnénk használni a SZÉP-kártyát. Bolti hideg élelmiszer-vásárlásra már mind a hat multilánc elfogadja a kártyákat fizetéskor, de például a Spar esetében az online shopjukban csak helyszíni fizetés esetén használható a SZÉP-kártya.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








