Egy bristoli Tesco új biztonsági intézkedéseket vezetett be, többek között, hogy a vásárlóknak egy CCTV-s átvizsgáláson kell átesniük, amivel csökkentenék a bolti lopások számát.
A magyar családok jellemzően 5-7 ezer forintot költenek gyereknapi ajándékra egy friss kutatás alapján. A vásárlási láz az ünnep előtt 1-2 héttel kezdődik, amikor online átlagosan az áruházi vásárlás összegének dupláját költik el a szülők a játékkereskedő adatai szerint. A legkeresettebb meglepetések a szabadtéri- és kreatív játékok, könyvek és kifestők, a legnépszerűbb programok pedig az ugrálóvár, a trambulin és a kézműves foglalkozás.
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint 10-ből 9 család ünnepli a gyereknapot, amelyre jellemzően 5-7 ezer forintért (41,5%) választanak meglepetést. A legtöbben már 1-2 héttel az ünnep előtt (45%) elkezdik a bevásárlást, de viszonylag sokan (25%) hagyják az utolsó napokra az ajándékok beszerzést. A felmérésben résztvevők fele online és személyesen is választ, 30%-a csak személyesen, míg 21%-a kizárólag webáruházban keresi meg a megfelelő meglepetést.
„Értékesítési adataink szerint a gyereknaphoz kapcsolódóan átlagosan 6.600 forint az áruházi kosárérték, ezzel szemben online ennek duplájával, 13.200 forintos vásárlói kosarakkal találkozunk” – ismertette Gyaraki Dávid, a cég marketingvezetője.
Szabadtéri játékot vásárolnak legtöbben
Az évszaknak megfelelően legtöbben szabadtéri játékot (41,6%) keresnek, de a kreatív játékok (33,8%), illetve a könyvek és kifestők (21,5%) is töretlen népszerűségnek örvendenek ebben az időszakban. „Ezzel összhangban az idei slágertermékek a különféle buborékfújók, homokozójátékok, csillámtetkó készletek, de újra hódítanak az állatos víziflipperek is, és sok szülő választ most nagyobb gyermekének NERF szivacslövőt vagy FIFA kártyákat is ajándékba” – tette hozzá Gyaraki Dávid.
A legnépszerűbb gyereknapi programok
Május utolsó vasárnapját a családok többsége (62%) szűk körben ünnepli, és egy helyi gyereknapi programmal (54%), kirándulással (33%) vagy állatkerti látogatással (29%) teszik teljessé a jeles alkalmat. „Kutatásunk alapján a fiatalokat évek óta ugyanazok a programok hozzák lázba: a legtöbb gyermeket az ugrálóvárak, a trambulinok és a kézműves foglalkozások veszik le igazán a lábukról gyereknapon” – mondta el a cég marketingvezetője.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Több ezer aranyrúdnak veszett nyoma - komoly fejlemény az ügyben
- Baj van egyes önvezető autókkal - eláruljuk, hogy mi
- Új sebességre kapcsolt a YouTube a reklámblokkolók üldözésében
- Sárkány, Krokodil és Ragyogás – ezek lehetnek a pusztító izraeli bosszúállók
- Egyre több település vezeti be a fizetős parkolást a Balatonnál
- Aki orvoshoz megy, ingyen utazhat – de kevesen tudnak róla