Európában ismét erősödik a vita a vasárnapi boltbezárás vagy nyitvatartás körül. Belgiumban több üzletlánc is megtörné a boltzárat, Magyarországon már bő 10 éve elbukott a...
Az IKEA korábban már bejelentette, hogy csökkenti az üzletek nyitvatartását többek között nálunk is, most viszont újabb fontos jövőbeli változásokat jelentett be a bútoróriás – írja a Világgazdaság.
A hónap elején váratlan volt az IKEA bejelentése, miszerint itthon csökkentett nyitvatartási idővel működnek tovább az áruházaik: hétköznaponként reggel 9 helyett 10-kor nyitnak, és este 9 helyett csak 8-ig tartanak nyitva. A svéd bútorgyártó a döntést azzal magyarázta, hogy hogy a koronavírus-járvány kezdete óta változtak a vásárlói igények, valamint az említett időszakokban kevesebben vásárolnak, miközben nő az érdeklődés a távoli rendelés iránt. A jövőben egyébként továbbra is tervezik fejleszteni az áruházakat, de ezzel egyidőben tervezési pontok megnyitása és központi ügyfélszolgálat létrehozása is szerepel a terveik között. 2021-re egyébként az online vásárlások száma megduplázódott és a teljes forgalom 19,3%-át tette ki.
A rövidített nyitvatartási időre logikus magyarázat lehet az itthon tapasztalt általános munkaerő-hiány is, ám ezzel kapcsolatban azt nyilatkozta az IKEA, hogy a fennmaradó időt inkább a munkatársak további képzésére, tréningek tartására szeretnék felhasználni. A Covid-járvány egyébként jelentősen átalakította az IKEA forgalmát: 2021-re az online vásárlások száma megduplázódott, és a teljes forgalom 19,3%-át tette ki. Tavaly egyébként a bútorlánc forgalma 12%-kal nőtt összesen, de az adózott eredmény így is csökkent az előző évhez képest. A mostani átalakításban az ügyfélszolgálat rendszere is megújul, ami egy távolról működő értékesítési ponttá alakul, ahol többek között szélesebb időintervallumban lehet igénybe venni például a tervezési szolgáltatásokat.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








