A magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik - ez derült ki egy új kutatásból.
Az IKEA korábban már bejelentette, hogy csökkenti az üzletek nyitvatartását többek között nálunk is, most viszont újabb fontos jövőbeli változásokat jelentett be a bútoróriás – írja a Világgazdaság.
A hónap elején váratlan volt az IKEA bejelentése, miszerint itthon csökkentett nyitvatartási idővel működnek tovább az áruházaik: hétköznaponként reggel 9 helyett 10-kor nyitnak, és este 9 helyett csak 8-ig tartanak nyitva. A svéd bútorgyártó a döntést azzal magyarázta, hogy hogy a koronavírus-járvány kezdete óta változtak a vásárlói igények, valamint az említett időszakokban kevesebben vásárolnak, miközben nő az érdeklődés a távoli rendelés iránt. A jövőben egyébként továbbra is tervezik fejleszteni az áruházakat, de ezzel egyidőben tervezési pontok megnyitása és központi ügyfélszolgálat létrehozása is szerepel a terveik között. 2021-re egyébként az online vásárlások száma megduplázódott és a teljes forgalom 19,3%-át tette ki.
A rövidített nyitvatartási időre logikus magyarázat lehet az itthon tapasztalt általános munkaerő-hiány is, ám ezzel kapcsolatban azt nyilatkozta az IKEA, hogy a fennmaradó időt inkább a munkatársak további képzésére, tréningek tartására szeretnék felhasználni. A Covid-járvány egyébként jelentősen átalakította az IKEA forgalmát: 2021-re az online vásárlások száma megduplázódott, és a teljes forgalom 19,3%-át tette ki. Tavaly egyébként a bútorlánc forgalma 12%-kal nőtt összesen, de az adózott eredmény így is csökkent az előző évhez képest. A mostani átalakításban az ügyfélszolgálat rendszere is megújul, ami egy távolról működő értékesítési ponttá alakul, ahol többek között szélesebb időintervallumban lehet igénybe venni például a tervezési szolgáltatásokat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának