A két évvel ezelőtt bevezetett 25 év alattiaknak járó szja-kedvezmény a mai napig viták tárgyát képezi.
Az Alza.hu a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán 3000 Ft értékű kupont oszt majd szét ügyfelei között. A kedvezményt a 2019-es évben az Alza webáruházában vásárló ügyfelek a következő 12 hónap folyamán leadott megrendeléseik során érvényesíthetik 10 000 Ft feletti vásárlás esetén.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Vj/16/2020. számú eljárása végén kötelezte az Alzát, hogy korábbi, nem megfelelő tájékoztatási gyakorlata miatt kompenzálja fogyasztóit és tegyen közzé a kompenzációra vonatkozó tájékoztatásokat.
Az üzlet hangsúlyozza, hogy számára kiemelten fontos a fogyasztók jogainak maradéktalan tiszteletben tartása, és az, hogy vásárlói megfontoltan, külső, kereskedői befolyástól mentesen válasszák ki, számukra melyik kereskedő melyik terméke a legmegfelelőbb. Ezért 2022. április 17-én elkezdi a kedvezményre jogosító kuponok kiküldését ügyfelei számára, ezzel fejezve ki köszönetét a webáruházban vásárló fogyasztók felé, amiért őket választották. A 3000 Ft-os kedvezményt, amely az oldalon történő bármely, a következő 12 hónapban, azaz 2023. április 17-ig végrehajtott, legalább 10 000 Ft értékű vásárlás esetén vehető igénybe, minden ügyfél megkapja, aki 2019-ben az Alza webáruházban vásárolt. Az utalvány más kuponkóddal együtt és ajándékutalvány vásárlására nem használható fel, készpénzre nem váltható.
A kuponok érvényességi ideje alatt a webáruház célzott üzenetekben rendszeresen emlékeztetni fogja ügyfeleit a felajánlott kedvezmény igénybevételének lehetőségére. A GVH által elfogadott vállalás garantált minimum összege 450 000 000 forint. Ezt azt jelenti, hogy amennyiben a kuponokat a fogyasztók esetlegesen ennél alacsonyabb értékben vennék igénybe, az összeg fel nem használt részét egy, a 12 hónapos kompenzációs időszak lezárását követő kiegészítő eljárással juttatja el a vásárlóknak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét másfél milliárd forint felett a tankerületek adóssága
- Szállodafoglalási roham indult 2025-re Rómában, nyomós oka van
- Újabb ország utcai versenyével bővülhetne a Forma-1-es versenynaptár
- Magyarország lett a kínai vállalati beruházások első számú európai célpontja
- Patthelyzet: erősödik az idegengyűlölet, de az orosz gazdaságnak nagy szüksége lenne a vendégmunkásokra
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának