A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
A hazai élelmiszer-házhozszállítást végző boltok közül a Kifli.hu korlátozásokat volt kénytelen bevezetni. A vásárlóknak kiküldött tájékoztatás szerint sokkal nagyobb keresletet tapasztaltak a korlátozások bevezetése óta, és kapacitásaikat egyelőre nem tudják bővíteni, így kénytelenek bizonyos kereteket szabni a náluk leadott rendeléseknek. Ezeket részben már tapasztalhatták a vásárlók.
"Az elmúlt hónapokban jelentősen növeltük a raktárunk kapacitását. Ma már kétszer akkora rendelésszámot tudunk kiszolgálni, mint a pandémia tavaly tavaszi időszakában. Sajnos azonban ez sem elegendő, hiszen országunk alapvetően újra le van zárva és a jelenlegi korlátozási intézkedések következtében példátlan mértékben nőtt meg az igény a biztonságos online bevásárlásra. Folyamatosan dolgozunk a raktárunk és a kapacitásunk további növelésén, de ez várhatóan csak nyár végére fog rendelkezésre állni. Ha sikerülne is idő előtt elkészülni vele már az is késő lenne" - írta vásárlóinak kiküldött levelében a Kifli.hu.
A kapacitások jobb elosztása érdekében kénytelenek korlátozni a bevásárlásokat. A bevezetett intézkedések a következők:
- 25-re korlátozzák az egyszerre rendelhető termékfajták számát (így pl. 5 db banán az egy fajta termék, az áfonya és az eper joghurt pedig kétféle).
- Egyes nagyobb méretű termékek esetében korlátozták az egyszerre rendelhető maximális darabszámot
- Naponta csak egy megrendelés adható le felhasználónként
"Természetesen a fenti intézkedéseket csak a szükséges ideig tartjuk érvényben" - tették hozzá.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








