Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A múlt héten ismét nem adtak fel telitalálatos szelvényt, így az Eurojackpot várható főnyereménye továbbra is bruttó 90 millió euró, azaz 32,3 milliárd forint. 2020-ban eddig egy alkalommal - a 9. játékhéten - adtak fel 5+2 találatos szelvényt az Eurojackpoton. Ennek apropóján felvetődhet a kérdés, hogy az idei év kezdeti sikertelensége mennyire számít ritkaságnak a játék 2014 októberi magyarországi bevezetése óta. Az adatokat vizsgálva kiderült, hogy 2016-ban és 2019-ben kettő, 2017-ben és 2018-ban három esetben örülhettek telitalálatnak az adott év első 15 játékhetének valamelyikén, és utoljára 2015-ben fordult elő az, hogy egy telitalálatost adtak fel ugyanezen időszak alatt.
Ahogy a Szerencsejáték Zrt. legtöbb játéka, úgy az Eurojackpot is elérhető a Szerencsejáték Zrt. digitális játékmódjaiban, amelyek használatával a jelenlegi járványügyi helyzetben gyorsan, könnyen fogadhatnak a játékosok. A virtuális "szelvény" megvásárlására interneten a nemzeti lottótársaság honlapján (www.szerencsejatek.hu) van lehetőség, de akár SMS-ben, illetve az Okoslottó nevű mobilalkalmazással is egyszerűen, gyorsan, bárhol és bármikor megjátszhatók a kedvenc számok.
További fontos információ, hogy a hazai játékosok körében egyre népszerűbbé válnak az sms-alapú, illetve online lottófogadási formák: az elmúlt négy hét alatt rekordszinten, átlagosan 30%-kal növekedett az arányuk a nemzeti lottótársaság bevételeiben az év korábbi heteinek átlagához képest. A digitális játéklehetőségekkel kapcsolatos részletesebb információk a Szerencsejáték Zrt. honlapjának Lottózz otthon aloldalán találhatóak meg.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








